Vaji i farës së zezë

Nga Angelina Tala

Perktheu Hylja Shirka

Vaji i farës së zezë besohet se është ilaçi i ç‘do sëmundjeje, trajton sëmundje të ndryshme si diabeti,kancer e shumë të tjera.

Nigella sativa, është bima e cila zakonisht lulet i ka të kaltërta,të bardha ose ngjyrë vjollce dhe mbrenda saj përmban fara të zeza të cilat janë mjaftë të shëndetëshme. Studimet e bëra tregojnë se këto fara permbajnë varja esenciale dhe shumë kemikale të cila ndihmojnë për trajtimin e shumë sëmundjeve të ndryshme.

Produktet e farës së zezë mund t’i gjeni në forma të ndryshme si kapsula,varja dhe perzierje vajrash.

Vaj i farës së zezë (500 den),mjaltë (600den) dhe shampon(300) mund t’i gjeni ketu në Strugë.

Feti Roçi,pronar i Ensar-med,dyqan për ilaçe natyrale në rrugën Pervo Majska,tha se vaji i farës së zezë duhet perdorur ç’do ditë për disa muaj sepse është ilaç i mire për ç’do sëmundje.

“U mbron nga shumë sëmundje. Ua rekomandoj të gjithëve,” tha Roçi.

Roçi tha se shumë mjekë i dergojnë pacientet e tyre të blejnë produkte të farës së zezë sepse ndihmon për të rritur imunitetin dhe lufton shumë sëmundje.

“Vaji i fares së zezë është një ndër parandaluesit e mirë të kancerit,” tha Roçi.

Roçi nisi ta konsumojë këtë vaj para 10 vjetësh.

“Që atëherë analizat e gjakut tim janë shumë të mira dhe mjeket më thonë se jam i shendetshëm si një fëmije,”tha ai.

Roçi këshilon që të pihet dy herë në ditë me mjalt ose limon për shije.

“Është gjë e mirë,”tha Roçi.

“Unë e përdor atë për sepse rrit sistemin imunitar dhe më mbron nga sëmundjet,”

 Sëmundjet të cilat i shëron fara e zezë

Asmë,alergji dhe kollë

C’do dhimbje muskulare

Diare

Probleme te zemrës

Kokë dhimbje

Migrenë

Grip,bllokim i hundëve

Degjim

Hipertension(tension i lartë)

Zbokth

Semundje të lëkurës

Flokë të shëndetëshme

Dhimbja e shpinës,dhimbje tjera reumatike

Sinus,ftohje

Gurë në veshk,në temth dhe në kanalin e urinës

Kancer

Vështërsi në menstracione

*Para se të përdorni vajin e farës së zezë ju lutemi të konsultoheni me mjekun tuaj.

8 thoughts on “Vaji i farës së zezë

  1. A mund te me thoni te lutem shijen e vajit te zeze pasi e kam blere ne dyqane te bimeve mjeksore ne Tirane, por kam vene re se ndryshon nga ajo qe kam blere tek disa djem qe e shesin prane xhamive, Dua tju them se shija e vajit qe kam blere tek personat qe e shesin prane xhamive vjen e idhet, ndersa ajo qe kam blere ne keto dyqane nuk eshte e idhet dhe ngjyra i ndryshon.

    • Pastër vaj zi farë ka një shije të fortë dhe shpesh djeg fytin. Është e njohur që të ketë një shije të hidhur spec. Ju mund të merrni vaj zi farë me mjaltë ose lëng për të marrë larg nga shijen e saj të fortë. Faleminderit për leximin! =]

  2. Dakort flm shume, kur te vij ne Struge do te vij patjeter. Ju pyeta pasi une e konsumoj prej disa muajsh, vajin e fares se zeze( premium) te cilin e marr nga Kosova, pasi ne Shqiperi eshte abuzuar me kete vaaj duke e perzier.Ju pyeta pasi perdor dhe pasten e dhembeve me mistwak , kremin per fytyre e trup te fares se zeze., si dhe shampon . Duke qene se e kam afer Strugen dhe mund te vij vete thashe se ne se i dispononi keto produkte e kam me lehte te vij ti marr tek ju . Ne se do te ishit te disponueshem mund te me afronit edhe cmimet.

Leave a comment